Korting!
image

LET OP! Rechtstreeks boeken op onze eigen website altijd 5% extra korting op de beste prijs!

Beste Prijs Garantie

Heeft het hotel een parkeerplaats?
Nee, het hotel heeft geen parkeerplaats. U kunt parkeren op alle openbare parkeerplaatsen van Balankenberge. LET OP: weekenddagen, schoolvkanties en feestdagen is het betaald parkeren.

Wanneer is de receptie geopend?
De receptie is dagelijks geopend van 8.30 tot 12.00 en van 14.00 tot 19.00. (buiten het seizoen zijn wij beperkt bereikbaar, u kunt altijd een e-mail sturen) Mochten wij telefonisch niet bereikbaar zijn, dan zijn onze medewerkers wegens drukte aan de balie niet in de gelegenheid u te woord te staan. Bel gerust later nog eens of stuur een e-mail aan reception@aparthotelblankenberge.nl

Mag ik roken in de kamer?
Het is verboden te roken in het gehele gebouw, dus ook in alle kamers. Alle kamers, bij brand wordt de brandweer automatisch opgeroepen. Als dit gebeurt door roken worden de kosten van € 750 volledig in rekening gebracht. Roken op het balkon is wel toegestaan.

Kan ik mijn huisdier meenemen?
Ja u kunt uw huisdier meenemen, maximaal 2 per kamer. De kosten hiervoor bedragen: € 7,50 per huisdier per dag.

Moet ik de kamer schoonmaken?
Nee deze hoeft u zelf niet schoon te maken, enkel indien u gebruik heeft gemaakt van een kamer met kitchinette vragen wij u het keukengerei af te wassen.

Wordt de kamer dagelijks gereinigd en krijg ik iedere dag nieuwe handdoeken?
De kamers worden om de dag gereinigd en de handdoeken worden om de dag gewisselt. Mocht u meer handdoeken nodig hebben kunt u deze afhalen bij de receptie.

Hoe laat is de check-out?
Op de dag van vertrek moet u de kamer voor 10:30 verlaten. Vergeet niet de keycard in te leveren.

Hoe laat kan ik inchecken?
Uw kamer is op dag van aankomst gereed vanaf 15:00 uur.  U kunt eerder op de dag inckecken (tijdens openingstijden receptie) en de bagage in de bagageruimte stallen. LET OP: aangezien de receptie om 19:00 uur sluit kunt u hierna niet meer inchecken.

Waar kan ik het adres van de accommodatie vinden?
Het exacte adres staat op uw reserveringsbevestiging vermeldt. Tevens vindt u onder contact ook al onze gegevens.

Kan ik een boeking maken als ik jonger dan 18 jaar ben?
Nee, de persoon die de boeking maakt en ondertekent moet 18 jaar of ouder zijn.

Ontvang ik direct een bevestiging van mijn boeking?
Ja, uw online boeking wordt direct bevestigd via e-mail. In de boekingsbevestiging vindt u het exacte adres van het hotel en een gedetailleerd overzicht van uw boeking.

Is het veilig om online met mijn credit card te betalen?
Ja, het is 100% veilig om met uw credit card te betalen. Alle pagina's met uw persoonlijke gegevens zijn beveiligd.

Is het mogelijk om een babybed te krijgen?
Ja, u kunt voor alle suites een babybed aanvragen door de optie in het boekingsformulier aan te klikken. De kosten hiervoor zijn € 10,- per nacht. LET OP: linnengoed voor het babybedje is niet inbegrepen, dit dient u zelf mee te brengen.

Is het mogelijk om een extra bed te plaatsen?
Nee, dit is niet mogelijk.

Zijn er handdoeken en beddengoed aanwezig?
Ja, 2 handdoeken per persoon en beddengoed is aanwezig voor het aantal personen aangegeven in de reserveringsbevestiging. Vanzelfsprekend zijn de bedden opgemaakt.

Zijn er nog bijkomende kosten?
Nee, uitsluitend de extra diensten zoals ontbijt, babybed en huisdieren dienen apart bijbetaald te worden.

Kan ik contant betalen?
Uit veiligheidsoverwegingen geven wij sterk de voorkeur aan betaling met bancontact of creditcard. Dit is vanzelfsprekend gratis.

Moet ik een aanbetaling doen?
Nee, u betaalt de volledige verblijfsvergoeding bij incheck.

Kan ik voor de deur komen met de auto?
Ja, u kunt op de dijk rijden tot voor de deur behalve in de maanden juli en augustus. Dan is de dijk afgesloten en moet u over de dijk lopen.